Hoofdsponsoren
Nieuws » Algemene ledenvergadering 2022

Algemene ledenvergadering 2022

Geplaatst op 25/11/2022 | (3) Foto's

Edwin Boeijen en Roland van Roosmalen zijn benoemd tot Lid van Verdienste. Dirk Opsteen ontving uit handen van KNVB ambassadeur Hans Smulders de zilveren KNVB waarderingsspeld.

Edwin Boeijen
We willen als bestuur graag iemand bij de Algemene Ledenvergadering voordragen als Lid van Verdienste. Deze persoon doet al ruim 25 jaar vrijwilligerswerk voor voetbalclub RKSV Odiliapeel/Braks Groep. Hiervan heeft ie vele jaren in het hoofdbestuur van RKSV Odiliapeel/Braks Groep gezeten. Altijd zonder stropdas. Er is voor het 60-jarig jubileum met het bestuur een foto gemaakt voor het jubileumboek, waarbij hij de enige persoon is die zijn stropdas niet aan had. Toen is deze stropdas middels fotoshop er toch ook bij geplakt. We hebben dus onze eigen Peelse equivalent van prins Claus. Nadat hij in 2005 stopte als bestuurslid, is hij lid geworden van de Technische Commissie van RKSV Odiliapeel/Braks Groep. Zelfs nog enkele jaren als voorzitter. Afgelopen seizoen is deze persoon gestopt als leider / coach van een seniorenelftal. Spelen doet ie nog af en toe. Hij pikt zelfs af en toe zijn doelpuntje mee. Verder verzorgt hij sinds 2016 op donderdagavond de training aan de B-selectie van RKSV Odiliapeel/Braks Groep. Ook heeft hij nog enkele jaren op donderdagavond bardienst gedraaid. Het is een echte regelneef die het zeer zeker de waardering verdient voor al die jaren inzet voor RKSV Odiliapeel / Braks Groep. Vandaar dat we als bestuur willen voordragen als lid van verdienste: Edwin Boeijen

Roland van Roosmalen
We willen als bestuur graag nog iemand bij de Algemene Ledenvergadering voordragen als Lid van Verdienste. Tijdens het 60-jarig jubileum zat hij in de jubileumcommissie. Ook was hij een van de trouwe bezorgers van ons clubblad Het Groene Licht. Hier nam hij ook jarenlang de interviews voor af. Hij heeft 6 seizoenen op toerbeurt kantinedienst gedraaid op de donderdagavond. Hij is 7 seizoenen coach van het 4e elftal geweest, in 2014 is hij hiermee gestopt. Spelers van dat elftal herinneren zich allemaal nog zijn legendarische penalty tegen Vitesse '08. Tevens is hij jarenlang lid geweest van de technische commissie. Hij is een trouwe supporter van het 1ste elftal en kritische volger van het beleid binnen de club en de selectie in het bijzonder. We kennen hem allemaal als een man van afspraak is afspraak! Zijn fotografische geheugen en zijn rechtvaardigheidsgevoel kenmerken hem. Door zijn fotografische geheugen is hij 3x achter elkaar winnaar geworden van De Peelse Voetbalquiz. Hij is al jarenlang lid van de beheercommissie en namens die commissie is hij nog meerdere seizoenen materiaalman van de voetbalclub geweest. Hij zit al ruim 25 jaar in het bestuur van de Club van 50. Vandaar dat we als bestuur willen voordragen als lid van verdienste: Roland van Roosmalen

Dirk Opsteen
En dan hebben we nog een speciale verrassing. Er gaat namelijk ook een zilveren KNVB waarderingsspeld uitgereikt worden. Deze wordt zodadelijk uitgereikt door de KNVB ambassadeu. Ik ga niet langer geheim houden over wie het gaat. Dirk heeft er namelijk al 10 jaar op zitten als penningmeester. Helaas zoals door hemzelf al aangegeven is ie aan z’n laatste seizoen bezig als penningmeester. Als bestuur kennen we Dirk als een goede penningmeester die financieel gezien goed op de hoogte is van alles en het overzicht altijd goed bewaarde. Zoals het een penningmeester betaamd zat ie zoals ze dat zeggen goed op de centen. Dat hebben jullie ook kunnen zien door de goede resultaten afgelopen jaar ondanks alle tegenslagen. Ik weet dat het voor sommige van jullie moeilijker communiceren was met Dirk, maar vergeet niet dat ie ondertussen ook nog getrouwd is, een huis gebouwd heeft en samen met Kelly een gezien gesticht heeft. Ik wil graag de KNVB ambassadeur naar voren roepen voor de uitreiking.

• PHOTO 2022 11 24 22 46 40
  • PHOTO 2022 11 24 22 46 42